Dal a boldog időkről a kiszolgáltatott gyerekekért

// 2020-04-11

Bagossy Brothers Company új száma a Youtube-on röpke kilenc óra alatt csinált 56 ezer nézést.

A zenekar ezzel a nosztalgikus, utazós, szomorú-büszke dalának online-bevételeivel csatlakozik az UNICEF Magyarország felhívásához. Az online-bevételeket a dal fizetős streaming-szolgáltatóktól megvásárolt “példányaiból” befolyt összegek, és – elvileg – a Youtube-on, és esetleg más videomegosztokón a lejátszott és-vagy megjelenített reklámokból származó pénzek adják össze.

A zenekar felajánlása nyomán a mindez megy a UNICEF alapjába, melyből “segítenek a legnehezebb helyzetben lévő gyerekeknek koronavírus idején, hogy ne ők legyenek a járvány láthatatlan áldozatai”.

A szám Youtube-on lévő leírásában pedig van egy esemény és dátum is: Aréna-koncert, 2020.12.18.


A Koncertblog cikkeit a Computer Factory laptopjain készítjük. (x)




Az első kézzelfogható és gyors segítség a magyar zenészeknek: